Reklamacje i zwroty

W przypadku niezgodności towaru z umową, pismo określające niezgodność oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji zobowiązania należy przesłać na adres sklepu Cermag24, dane kontaktowe znajdują się w zakładce KONTAKT.

Reklamacje dotyczące różnic w odcieniu i kalibracji płytek przyjmujemy przed ich zamontowaniem.

W okresie czternastu dni od odebrania zamówionego towaru Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość, składając oświadczenie na piśmie.

Zwrot towaru może nastąpić po złożeniu oświadczenia i wskazaniu punktu handlowego uprawnionego do przyjęcia zwrotu w imieniu Sprzedawcy.

Szczegółowy opis w REGULAMINIE sklepu punkt - VIII. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy dla Konsumenta oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.